Happenings!

This is it..året går mot sitt slut. Det har varit ett fantastiskt Bodycombat år som vi alla ska få en återblick från dagen  före julafton. Mellan julklappsshopping och julbord boka in tid för dig själv. Nedan följer några förslag på happenings som gärna får ta stor plats i min kalender iaf.

Torsdagen 28 nov kl.19.00 BODYCOMBAT CHALLENGE 75 min av teknik och uthållighetsträning iform av slag, spark och styrkeövnigar.

Torsdagen den 16 dec kl. 19.00 SUPER RELEASE AV BODYCOMBAT 46!!!!!

Torsdagen den 23 dec kl. 17.30 REMEMBER 2010 "Vår julklapp till er alla". En mix av året som gott, låtarna vi alla minns och kan sjunga med till...

Fredagen den 31/12 kl. oklart (10.30-11.00)?? LES MILLS MARATON! Tradition med BodyPump, BodyCombat och en härlig partyavslutning.

Nu är det väll runt sådär bara 12 gånger kvar av release 45 så vi gör det bästa av den tycker jag. Syns imorgon på Johannas Functional pass kl. 17.30..grym träning.

Så här såg det ut för två år sen om jag inte minns fel när vi körde Les Mills Maraton på nJoy...fina priser och härlig träning!



Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

fin fin blogg du har =)

2010-11-29 @ 16:05:07
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0