Helg...mer tid för träning

Helgen är återigen här. Den fina delen av hösten är här, mörkret faller tidigare, det är lite kallare och en mysig innekväll lockar. Finns inget bättre efter träning att komma hemma och njuta av stillheten i soffan med en grym film kanske?. Innan det är dax för mys är det lite body combat time! Hela veckan lång inte ens helgledigt får du. Finns mång utmaningar nu under den här releasen. "Flest Combat på 1 månad" och utmaningen "alla armhävningar i syrkelåten på tå. Vi va några som provade i torsdags, snyggt! Det va jobbigt men väl värt det, det ska göra lite ont när man tränar:-)

Klockan är nu halv sju och jag bara väntar på att klockan ska bli åtta så jag får gå iväg till nJoy och dubbla Body Pump och BODY COMBAT tillsammans med er, det gör min lördag. Sen avslutar både Johanna och jag helgen med ett team pass på söndag missa inte. See ya i helgen helt grymma elit!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, jag orkar inte ens alla armhävningarna på knä!

2010-10-16 @ 16:53:13
URL: http://mickavela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0